Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Nov 2024 05:34:41 +0200

Tere!

Maardu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/08210 
aadressile Harju maakond, Maardu linn, Vana-Narva mnt 1f, Harju maakond, 
Maardu linn, Vana-Narva maantee L10// Vana-Narva mnt 1f, Harju maakond, 
Maardu linn, Vana-Narva mnt 1f, Harju maakond, Maardu linn, Vana-Narva 
maantee L1// L10// L11, Harju maakond, Maardu linn, Vana-Narva maantee L10, 
Harju maakond, Maardu linn, Vana-Narva maantee L10// Vana-Narva mnt 1f, 
Harju maakond, Maardu linn, Vana-Narva maantee L10// Vana-Narva mnt 1f 
(Ärihoone, tuletõrjeveevõtukoht, hüdrant, veemahuti, kinnistusisene 
gaasitorustik, krundiväline ühiskanalisatsioonitorustik, kinnistuväline 
ühisveetorustik, kinnistusisene veetorustik, kinnistusisene kanalisatsiooni 
torustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Pädev asutus esitab ehitusloa kooskõlastamiseks 
asutusele või isikule, kelle õigusi või huve võib ehitis mõjutada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27164908>  (menetlus nr: 
364064), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Maardu Linnavalitsus) või menetleja (ANASTASSIA ŽUKOVA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister